6 ноември 2009 г.

Моят татко, когато бях на....


Моят татко, когато бях на....


4 години: Моят татко може всичко.

5 години: Моят татко знае страшно много.

6 години: Моят татко е по-умен от твоя

8 години: Моят татко не знае съвсем всичко.

10 години: В онези древни времена, когато моят татко е бил малък, нещата са били доста различни.

12 години: Е, естествено, моят татко не р...азбира нищо от тези неща. Вече е твърде стар, за да си спомня детството.

14 години: Не обръщайте внимание на моя татко. Той е толкова старомоден!

21 години: Кой? Той ли? Господи, та той е такава отживелица.

25 години: Татко разбира от някои неща, но това е съвсем естествено, след като е живял толкова дълго.

30 години: Може би трябва да се посъветваме с татко. В края на краищата, той е човек с опит.

35 години: Нищо няма да предприема, без да съм питал татко.

40 години: Чудя се как ли се е справял татко. Той е толкова мъдър и има богат жизнен опит.

50 години:
Всичко бих дал татко да е тук, за да обсъдя въпроса с него. Колко
жалко, че не осъзнавах колко е умен. Можех да науча много от него.

2 коментара:

  1. Странно... или съм все още на 6 години... или съм някъде на около 34. Но не може да съм на 34 защото не помня да съм минавала през гореописания пубертет... Така че..изводът е ясен - 6! Ти на колко си?

    ОтговорИзтриване
  2. на осем годинки съм..... 2ри клас 8-)
    Сега ще се уча на таблицата :Р

    ОтговорИзтриване