18 юли 2012 г.

Нещо, което си струва да прочетете - "Добро утро, Вирджиния Улф! или как маниакалната депресия промени живота ми"


„Здравейте, аз също съм циклофреник, на 16 години съм, диагностицираха ме преди 2-3 месеца и почнах да пия тимостабилизатор. Шантава история е това заболяване. Аз даже написах есе по въпроса:

Добро утро, Вирджиния Улф!
или как маниакалната депресия промени живота ми
Човешката психика е една мрачна, непроходима гора. И колкото по-навътре навлизаш в тази гора, толкова по-гъста и непрогледна става тя. За някои от нас пътешествието из нея е сигурно и спокойно, защото вървят по-ясно отъпкани пътеки. За други обаче е тежък и мъчителен кошмар, когато се отклоним от пътеката и се изгубим в дебрите на гората, залутани между дърветата, неможейки да се върнем и незнаейки как да продължим напред. Изгубени в мрака ние шепнем думи, които сами не разбираме, и се стряскаме от сенките на същества, движещи се между дърветата. [още]

Няма коментари:

Публикуване на коментар